Schimbam macazul


A trecut ceva timp de cand am inceput sa public pe acest blog articole, analize sau comunicate de presa pe subiectul fondurilor europene. Cand am pus prima data un articol “decupat” dintr-un ziar nu ma gandeam ca o sa ajung la acest moment.
Pare destul de usor si la moda, in 2009, sa publici pe un blog de la ganduri personale pana la  informatii despre ultimile jocuri de calculator aparute. Greul tine doar de cum sa-ti pastrezi si sa cresti numarul de vizitatori, oferindu-le informatia cautata si asteptata de ei.
Cand am creat pagina nu mi-am propus sa ajung la un numar mare de vizitatori, ci doar sa adun intr-un singur loc cea mai mare parte a informatiilor ajunse in presa romaneasca despre subiect.
Si, daca ma uit inapoi la ce am postat, sentimentul e unul de satisfactie. O analiza a articolelor nu doar ne-ar arata drumul parcurs de jurnalisti de la minimul de informatii care le era disponibil in 2007, ci si calitatea aparitiilor in presa pe subiect.

Acum, pentru mine, lucrurile s-au mai schimbat. Am suportul informatic – pagina web afaceripublice.ro ca sa pot posta aceste informatii acolo direct, intr-un meniu special creat. De aceea mi-am propus sa schimb cate ceva. As vrea sa adun, de la vizitatorii acestei pagini, acele informatii care ma intereseaza nu numai pe mine, ci si pe cativa colegi.

Am inceput in primavara lui 2009 un demers care la prima vedere pare foarte dificil si cu rezultate greu de atins, dar nu imposibil. Si cum nu povestesc aceste lucruri celor care cauta informatii despre ultimile jocuri aparute, ci despre subiectul nostru comun – fondurile europene – va spun si ce imi propun: sa strangem acele lucruri mai mult sau mai putin in regula care se intampla in sistemul care gestioneaza si beneficiaza de fondurile structurale. Suntem interesati sa aflam de la voi de la simple intamplari de genul convorbirilor nu chiar elegante dintre diversi functionari si voi sau suspiciunile voastre cu privire la cum s-au cheltuit anumiti bani sau pur si simplu intamplari hazlii. Poate doar sa adresati o intrebare la care nu ati gasit pana acum un raspuns ori poate sa oferiti o informatie noua care ar putea ajuta si pe altii.

Lasă un răspuns

